Panaszkezelés

A Credit-audit Kft. alapvető törekvése, hogy ügyvitelével, ügyfélkiszolgálásával és a Társaság küldötteivel az ügyfelei elégedettek legyenek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy ügyfeleinknek szolgáltatásunkkal kapcsolatban észrevétele vagy panasza van. Számunkra fontos az ügyfélpanaszok pozitív, információ-hordozó oldalának kiaknázása.

A problémák széleskörű ismerete, a helyben megoldott panaszok és az ügyfelek visszajelzései elősegítik a szolgáltatási szintünk emelkedését, valamint az ügyfelek és a Társaság közötti kapcsolatfejlődésének lehetőségét.

A Társaság ezért részletes panaszkezelési szabályzatot állított össze, melyet integrált a ügykezelő és iktató rendszerébe (FOKI). A szabályzat célja továbbá a panaszok ügyintézésével összefüggő feladatoknak, kompetenciáknak és eljárásoknak a Credit-audit Kft. szervezetén belüli egységes rendjének kialakítása.

A Panaszkezelési szabályzat letölthető és kinyomtatható itt. Panaszával kapcsolatban közvetlenül is írhat nekünk az alábbi online felület kitöltésével és elküldésével:

Iroda/Office

Tisztelt Látogató!

Kérem, töltse ki az alábbi űrlapot, hogy kapcsolatba léphessen velünk!

Bármilyen kérdése van, bizalommal fordulhat hozzánk.


Üzenet